piątek, 10 lutego 2012

Haha :D

Siemano!: *

         Tak wiem. . . ! Wiem, że ostatnio nie pisałam. . .   Przepraszam! : * Ale byłam w Warszawie i nie mogłam pisać! : D
         Wybaczcie, ale nie jestem w stanie opisać Wam tego co się tam działo! : D Mimo pewnego doła, którego złapałam już pierwszego dnia było ŚWIETNIE! ; D No, ale za dużo opowiadać, z resztą musiałabym opisać zachowania pewnych osób, które mogłyby mi na to nie pozwolić!  : D : D
        Ja chcę jeszcze raz .  . . ! : D 






















Bądźmy crazy ! : ] 

Ps.
Moje ferie się kończą . . . ! ! ! ! ! Były na prawdę ciekawe ; ) I znów szkoła . . . Nie wytrzymam  pierwszych dni . . . No cóż nic  nie może trwać wiecznie . . .
Wiem o tym . . . ; ( 
     A co z Waszymi feriami już minęły czy się dopiero zaczynają? ; ] 
Jakie wrażenia ? : )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-- Zawsze zajrzę na Twojego bloga.
-- Obraźliwe komentarze będą usuwane.
-- Nie obserwuję za obserwację.
-- W komentarzu możesz zostawiać link do swojego bloga.

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ♥