poniedziałek, 13 lutego 2012

Przyjaźń - The best friends

Hejoł! : *
      Razem z Iwoną X. ( : D ) doszłyśmy do wniosku, że najlepiej wychodzi mi rozkminianie czegoś na blogu :  ) Ja sama też to najbardziej lubię i zastanawiam się czy nie publikować tutaj tylko postów tego typu :  )
Więc dzisiaj chcę napisać coś o przyjaźni i naszych 
przyjaciołach :  *



           Prawdziwi przyjaciele to według mojego rozkminiania, ktoś kto jest z nami mino naszych wad, których może nam się uzbierało, mino złych lub czasami szalonych zachowań.
       Zawsze możemy powiedzieć im co ,,leży" nam na sercu. Ale też dla naszego największego dobra, w beznadziejnej sytuacji dają nam porządnego kopa w dupę, żebyśmy się otrząsnęli się i ,,szli" dalej, co nie zawsze jest czymś czego wtedy chcemy. I wtedy sobie myślimy, że ,,Co to za przyjaciel, który na mnie najeżdża zamiast mi współczuć? ! ! ! ". No to ja Wam mówię, że wtedy źle myślimy! Tak powinno być, to jest najlepsze rozwiązanie w takiej chwili :  ) 
         Przy najlepszych przyjaciołach zawsze jesteśmy sobą, a oni akceptują nas takich jacy jesteśmy :  * I nawet tego, że wiedzą wszystko o nas, nawet złe rzeczy a tak nas lubią !  ;  ] 
        I za to Ich kochajmy! :  *  :  *
        
       Według Arystotelesa istnieje kilka rodzajów przyjaźni : idealna oraz takie, z których każda ma spełniać pewien cel . . . 
         No, ale dla nas niech istnieje tylko idealna, szczera i jak najlepsza ! :  *



,,Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać."
    
                                                                Autor nieznany


,,Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość."

                                                                 Autor nieznany 




3 komentarze:

  1. ja kocham moją przyjaciółkę . a własciwie to przyjaciółki ;DD

    u mnie III rozdział . zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, przyjaciele są bardzo ważni :D - miłość odchodzi ,przyjaciele zostają . Dlatego nie powinno się stawiać miłości przed przyjaciółmi

    OdpowiedzUsuń

-- Zawsze zajrzę na Twojego bloga.
-- Obraźliwe komentarze będą usuwane.
-- Nie obserwuję za obserwację.
-- W komentarzu możesz zostawiać link do swojego bloga.

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ♥