niedziela, 26 lutego 2012

Zabawa! : D

  Wczoraj byłam na urodzinach u K. Było zarąbiście ! : D 
Miałyśmy z dziewczynami takie odpały : D Grałyśmy w kalambury i miałam opisać jemiołę. Więc zaczęłam mówić, że pod nią się całujemy i natychmiastowa reakcja I. : wierzba ! ! !   : D
To pamiętajcie od dzisiaj całujemy się nie pod jemioła, a pod wierzbą!     : D  
I wiele innych akcji z kalambur xd
Oczywiście to nie wszystko! 
Grałyśmy w twistera, kojarzycie tą grę? Dj. Aga i jeszcze jakiś chłopek mówią Wam gdzie macie postawić nogę, albo żeby podnieść rękę. No to my z dziewczynami nie wiedziałyśmy gdzie mamy stawiać nogi i cały czas się z siebie śmiałyśmy albo wchodziłyśmy nie do swojego ,,domu" : D Albo to uderzenie !  : D Niechcący zdzieliłam Trochę A. za mocno! : D Gdybyście nas wtedy zobaczyli to wasza reakcja byłaby na pewno taka sama xd


Haha ! : D albo nasze wypinanie tyłków w ŁAZIENCE! xd Normalnie leżałyśmy na tej podłodze! ! ! : D I robiłyśmy to tylko po to, żeby zrobić K. zdjęcia! : D Mi się udało zrobić zdjęcie jej tyłkowi i rozmazane jej twarzy bo się odwracała . . . ; D A ona później otwierała nas łyżeczką  ; ] 
I na koniec z przymusu robiono nam zdjęcia, które mają trafić na Facebook'a ! ! ! Przypominam, że nie jestem w ogóle fotogeniczna ! Ale jak będę miała możliwość to je Wam wrzucę tutaj . . . jeżeli oczywiście będziecie mieli ochotę nas oglądać! : D Tylko trochę głupio, bo niektóre dziewczyny już poszły do domu : (

Kocham Was ! : *


 Dziękuję Wam za 310 wejść! : * Mam nadzieję, że będzie o wiele, wiele więcej: *

http://foszomo.wrzuta.pl/audio/5G6QZ7N0fTl/flo-rida_ft._sia_-_wild_ones
http://swann.wrzuta.pl/audio/7A6RBlJNPN5/kubus_puchatek-_kilku_kumpli_wez

1 komentarz:

-- Zawsze zajrzę na Twojego bloga.
-- Obraźliwe komentarze będą usuwane.
-- Nie obserwuję za obserwację.
-- W komentarzu możesz zostawiać link do swojego bloga.

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ♥