piątek, 23 marca 2012

After all is good

Tytuł ,, After all is good" ( czyli mimo wszystko jest dobrze) to prawda i odnosi się do mojego dzisiejszego dnia, ale mniej do humoru, bo mam bardzo dobry! : D
Może dlatego, że I. była u mnie?! : D Na pewno ! : D
Zacznę od początku:
Rano siedzieliśmy na polskim bo zanim mieliśmy jechać na zawody mieliśmy pójść na 1 lekcje . . . Ale nie było źle, robiliśmy jakieś zadania na tablicy przygotowujące nas do 3 kwietnia. 
Później zawody w siatkę - największy wróg - Czernic! 
,,Musimy wygrać, musimy!, nie damy im satysfakcji, nawet jeśli nie zachowamy się tak jak ona na poprzednich zawodach!" 
Pierwszy set początek b. ładnie ( graliśmy do 25), w połowie meczu gorzej, drugi set - z łatwością wygrany przez dziewczyny. Czyli 1:1 Ostatnia nasza szansa. Zbyt duża presja według mnie. Przegrałyśmy, ale podałyśmy im rękę. Niech mają uciechę . . . 
Później powrót. Chłopaki wygłupiali się w autobusie na zakrętach . . . Lol : D 
Oczywiście na ostatnich lekcjach cała klasa nieobecności! 
Zjadałam nawet dzisiaj Oskara i rożka ! : D
Wygłupy przed szkołą - ćwiczenia baletowe, latanie i skoki na Małysza!   : D Kocham je! : *
Później powrót do domu i umawianie się z I. ,,na randkę na mieście" ! : D Aż w końcu wyszło, że to ona do mnie przyjechała. I ja ogarniam dom a tu przyjeżdża moja ciocia z mała siostrą. Później zabawa w pociąg, taniec w kółku i zabawa w krokodyle i oczywiście szalone kuleczki! : D 
Obie totalnie zmęczone, ale D. nadal pełna energii.
Oczywiście za jakiś czas I. musiała wracać, bo ,, Ludzie z kościoła wracają" ! : D No to ją odprowadziłam! xd Oczywiście tyle przeszłam! Ale wskakiwałam sobie na zerżnięte drzewa i rzucałam kamykami i żołędziami : D Później wracałam sama do domu śpiewając sobie rolnik, rolnik, rolnik! : D

I. szukała piosenki Osła ze Shreka ! Kocham go! : * Na końcu dam Wam link, żebyście sobie posłuchali! : D




   Tak mi się przypomniało o tych wszystkich bajkach z mojego dzieciństwa. Jak ja je lubiła i nadal lubię. Jeszcze bym je sobie pooglądała : * Teraz te bajki są takie głupie, niczego nie uczą tych dzieci i w ogóle nie bawią. Są żałosne. Oczywiście według mnie . . .

To teraz trochę dla Was zdjęć : )





 Moje bajki : * Oczywiście to jeszcze nie wszystkie, tylko część.

http://kamhyl.wrzuta.pl/audio/8JGwXyRntHs/timon_pumba_-_hakuna_matata

http://kata90.wrzuta.pl/audio/1YDthLaw2eN/rolnik-_shrek_2

5 komentarzy:

  1. haha ;d rolnik rolnik rolnik rolnik pociąg maa! :D ale my jesteśmy dziwne ;d
    ach te bajki ;d
    szalone kuleczkii! :d właź na mostek bo cię krokodyle zjedzą.! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolnik, rolnik, rolnik dziecko ma! : D
      Dziwne ?! xd
      No co?! Bała się o nas! : D

      Usuń
  2. hahahaha, kocham ROLNIK ROLNIK ROLNIK :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja tez! : D
      Wczoraj w kółko tego słuchałam! : *

      Usuń

-- Zawsze zajrzę na Twojego bloga.
-- Obraźliwe komentarze będą usuwane.
-- Nie obserwuję za obserwację.
-- W komentarzu możesz zostawiać link do swojego bloga.

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ♥