sobota, 3 marca 2012

Jestem! : *

Bardzo tęskniliście?! : D 
Bo juz chyba nie musicie : P 
Nudzi mi się jak nic tutaj nie piszę i ,,pogadam" z Wami albo poprowadzę po prostu monolog, nie zwracając uwagi kto to przeczyta.
Więc muszę się przyznać, że brakowało mi tego : P Ale wszyscy się do czegoś przyzwyczajamy : P 
I oczywiście tak jak obiecałam komentuję Wasze blogi : P  I nadal to będę to robić ; p 
Kiss for you : *


W ogóle ostatnio doszłam do wniosku, że muszę sobie chociaż troszeczkę rozporządzić mój czas. Po to, żeby zaglądać na mojego bloga i odwiedzać Wasze : * 


Może napiszę teraz, że uwielbiam robić zdjęcia : D I tak jak na pewnym blogu ( : * ) chciałabym mieć taką zakładkę, ale jest to w ogóle nie możliwe, ponieważ nie wiem gdzie mam kabel od aparatu!!! <wnerw>  Ale na całe szczęście wstawiam Wam zdjęcia ze strony internetowej i bardzo mi się podobają więc to jest już cóś! :D 



Ach . . . Dzisiaj sobota . . . Nie to, że mi się nie podoba, ale po prostu się nudzę . . . Trochę ogarnęłam w domu, wyczyściłam akwarium! Oczywiście w trakcie tego jak podłączyłam filtr to nie działał ! ; / Ale mam już co do tego wprawę więc rachu ciachu sobie poradziłam : P Ze względu, że jestem skromna nie powiem, że jestem w tym doskonała i do naprawiania swoich wpadek mam zazwyczaj talent : D Musicie o mnie wiedzieć, że bardzo często trafiają mi się różnego rodzaju wpadki : D

W ogóle dzisiaj coś mi odbiło bo wyszłam na dwór i zaczęłam biegać po trawie i błocie w moich adidasach ! : D Przy okazji tego śpiewałam wchodziłam na płot i się na nim wieszałam! : D  Taka była reakcja na w miarę ciepłą pogodę na dworze i u mnie w środku -  miałam dobry humor ; ] Ale mi się podobało, tylko to, że ociupinkę zmarzłam bo biegałam w golfie takim lekkim i leginsach    : D Ale to nie ma znaczenia : D 
Ech . . . Chyba muszę kończyć bo się zbytnio rozpisuję ; p Ale jeszcze bym napisała coś : P Zostawię resztę rzeczy na jutro i to, co się działo w szkole - czyli zwykły dzień W. M.  : D 
I zdjęcia dwa : 
Gdyby było na trochę cieplejszym tle byłoby cudne, ale teraz też takie jest.

I oczywiście bouble ; d 
 Lecę robic myju, myju : P
Ale muza jeszcze dla Was : P 
http://kotecek57.wrzuta.pl/audio/2Ox7RtZeuBG/romano_sapienza_feat_rodriguez_-_tacata
http://w578.wrzuta.pl/audio/5IPK9ta90Fs/kulfon_i_monika_-_03_-_kulfon_co_z_ciebie_wyrosnie

Nawet ja pamiętam Kulfona i Monikę : D  Kocham piosenki z tych dawnych bajek, bo te co teraz lecą to nie powiem jakie są !   Masakra . . .  
Tak w ogóle to słuchacie piosenek, do których Wam linki daję? Tylko tak szczerze, bo nie wiem czy mi się opłaca to wrzucać ; p 


Ach ! I jeszcze jedno pytanie: zmieniłam tło, podoba Wam się czy mam zmienić???

8 komentarzy:

  1. tło jest śliczne :D *_* ja muszę zmienić bo to co mam już mi się znudziło... się zachce :D
    a co do fotografii to właśnie bym taką zakładkę sobie zrobiła i mam kabel do aparatu więc może się za to zabiorę <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog masz świetny, zdjęcia też ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tło! :)
    Ja też uwielbiam robić zdjęcia :D ;)
    Fajny blog, oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasem prowadzę sobie taki monolog ;p Ja też się cieszę, że już ciepło, ale nie chciało mi się przez to wychodzić na dwór, bo dla mnie jednak ciągle mogłoby być jeszcze cieplej ;) Teeeż pamiętam kulfona i Monikę ^^ Co do linków, to jak jakiś mnie zaciekawi to słucham xd Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bajki były zarąbiste i dla mnie nigdy nie ,,umrą" : *
      Hehe : D No tak, ale jeszcze się zmieni, w ogóle dzisiaj u mnie śnieg prószył : D
      Czyli chyba moge wrzucać linki : )

      Usuń

-- Zawsze zajrzę na Twojego bloga.
-- Obraźliwe komentarze będą usuwane.
-- Nie obserwuję za obserwację.
-- W komentarzu możesz zostawiać link do swojego bloga.

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ♥