piątek, 9 marca 2012

Takie tam

Ostatnio zaniedbuję blog, ale nic na to nie mogę poradzić. A Wy musicie się teraz przyzwyczaić, że nie będę dodawała postów codziennie : )

Tak więc trochę o Dniu Kobiet :
Hmm . . . Od chłopaków dostałyśmy kubek w kwiatki albo kółka i długopisy z imieniem. 
Nie powiem, nawet ładne te kubki, ale nie o to chodzi. To jak się zachowali, w tym jest problem. I myślę, że kupili nam to bo my to im wcześniej kupiłyśmy. W ogóle chłopakom ostatnio coś odwala. 
No więc nawet podoba mi się to co nam kupili, ale nie zamierzam używać tego długopisu. 
I myślę, że bardziej byśmy były zadowolone ze zwykłego kwiatka : )



Ale mniejsza o to : D 
A Wy dziewczyny co dostałyście ?

W GOK - u było najlepiej : * Dostałyśmy też po tulipanie i kawałku tortu <mniam>
Nasze podkolanówki - w białe w kwiatuszki i mega czerwona szminka : D Przedstawienie ,, Że Jak? " - ów ( tak dokładnie nie wiem czy ich nazwa jest z pytajnikiem czy nie) . Wyszło im świetnie, wszystkim się podobało, mi też : D Było megaa zabawne ! : D O Dosi i Guciu : D 
No nasze chyba też, ale przy końcowej piosence płyta się zacięła i później nie mogłyśmy do niej wejść w melodię . . .

Bo chyba Wam nie powiedziałam, że jestem w zespole teatralno - tanecznym ,,KeNdziorki : ]" Ale wszyscy piszą nas ,,Kędziorki" : D No cóż, a miało być tak specjalnie z błędem ! xd 
I przedstawialiśmy coś w stylu takiej ,,rozmowy" piosenkowej między dziewczynami, a chłopakami.  Wróciłam do domu o 18 lub po : D Ale fajnie było : * 

Tak ostatnio się zastanawiam, czy byłabym wstanie przelecieć się balonem. I bardzo chciałabym, a jak bym na to zareagowało to już inna rzecz : D
Ale wiecie te widoki i wspomnienia! Cudo!  Tylko nie wiem czy miałabym kiedyś możliwość to zrobić . . . Wiatr we włosach i spojrzenie na ten cały świat, tak mały od góry. Ludzie mali jak mrówki, samochody, drzewa . . .
Ale to tylko moje marzenia : * 
A co z Wami? Dalibyście radę ? : D


Ok. : D Spadam, ale mam jeszcze dla Was zdjęcia w ogóle nie związane z tematem : )

Kokardki : )


I kawałek dla Was :

http://stjastrzabkamusic.wrzuta.pl/audio/5uSPkmzNs4W/olly_murs_-_oh_my_goodness_2012

7 komentarzy:

  1. jak się rozmarzyłaś :D JA bym chyba dała radę tym balonem sobie polecieć :D Fajnie by było ;p
    a co do tego prezentu to bez komentarza... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopakom odwala? To u mnie żadna nowość...
    Lot balonem? Ja bym się trochę bała, ale z odpowiednią osobą czemu nie? Kiedy nowa notka? Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe : D
      Napisałam, że nie będę dodawała codziennie : )
      No, ale będę starała się częściej.
      Głównie chodzi o to, że nie wiem o czym mam napisać! : D
      Dzięki : )

      Usuń
  3. Tulipan ładny , ja dostałam bardzo podobny w szkole . Zapraszam . Spodoba ci się moj profil - obserwuj

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny tulipan.
    też bym polatała balonem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba tak samo jak ja lubisz Francję ! :D Też bym chciała polatać balonem, ale chyba trochę bym się jednak bała :)
    Zapraszam do mnie: http://pleindecourage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Francję bardzo ! : D
      Na pewno zajrzę : )

      Usuń

-- Zawsze zajrzę na Twojego bloga.
-- Obraźliwe komentarze będą usuwane.
-- Nie obserwuję za obserwację.
-- W komentarzu możesz zostawiać link do swojego bloga.

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ♥